2011. július 12.

Epilógus

Sziasztok!
Megérkezett az epilógus is, igazából ez egy kis elszámolás, történés nincs nagyon benne, azért remélem tetszeni fog nektek!
Holnaptól már a Jacob-Renesmee sztorira koncentrálok, és aki ezt a történetet szerette, remélem szeretni fogja a következőt is, és kárpótolhatom a fél happy end miatt.
Reggel jön a DreamDust - Álompor prológusa!! :)
Puszi!! =)

Két év telt el azóta, hogy megjelent az első albumom, s egy év a másodiktól számítva. Sikerem kimagasló, minden egyes dalom top-tízes, de többsége a slágerlisták elején kötött ki. Az első album háromszoros platina lett világszerte, s ugyan akkor még csak előzenekarként, de turnéra indultam, ami hat hónapig tartott, a világ valamennyi országába betérve ezzel. A második albumom viszont akkora sikert hozott, hogy már egy önálló, saját világkörüli turnéra mehettem, ami jelenleg is tart, imádom minden egyes elemét, energikus show, rengeteg ember, s kedvemre választhattam az előzenekarok közül, már a táncosaimat is én válogattam össze, ami már csak azért is fontos, mert így Sofiát magam mellett tudhatom. Úgy látszott a szerencse nem kerül el mostanság, végre révbe értem, életem maga volt a tökély, egy apróbb kis hibát leszámítva. Egy apró, ám nem elhanyagolható dolog. Két év után is sóvárogva gondoltam a Taylor-ral töltött időkre, nem tudtam kitörölni őt, szívem egy jelentős darabját nála hagytam, s már sosem kaphatom vissza. De hiszem, hogy ennek így kellett lennie, hiszen boldog. Debivel még mindig, szinte minden nap beszélek, meglepő módon egyáltalán nem haragudott, elmondtam neki az igazi okot, elfogadta, s mivel arra kértem, hogy Taylor ne tudjon a beszélgetéseinkről, hallgat, mint a sír. Nagyon megszerettem őket, és így első kézből értesülhettem arról, mikor Taylor jobban lett, amikor újra eljárt otthonról, s végül, amikor újra barátnője lett. Mi tagadás, fájt, de neki is tovább kellett lépnie, hiszen én is megtettem, a szakításunk után hét hónnappal ismét Liam mellett találtam meg a helyem, s azóta is jó a kapcsolatunk, ő semmi komolyat nem akar még, hiszen a saját karrierjére koncentrál, ahogy én is. Szeretem ezt csinálni, amikor a színpadon vagyok, vagy csak énekelek, egy teljes egésznek érzem magam. Ha lejövök… egy részem hiányzik, s hiányozni is fog, nemcsak Taylor miatt, mert nem csak őt kellett feláldoznom. Az élet egy olyasvalamit vett el tőlem, ami elengedhetetlen volt a sikerhez, hiszen ha nem történik az a baleset, talán sosem jutok el idág. De ha ez kell a sikerhez… talán megéri… Út a sikerig. Az én történetem, az én, saját, viharos történetem. De az enyém, én választottam, én alakítottam. Siker, melyet mindig is akartam. Siker, melyet megkaptam. Siker, mellyel boldog lehetek. Hogy elégedett is? Nem tudhatom, az idő talán választ ad rá, s csak remélem, hogy engem fog igazolni…
Vége

5 megjegyzés:

  1. uhh...
    kicsit fájt hogy így lett vége, de legalább mindketten boldogok. legalábbis remélem hogy ronnie is az. nagyon szerettem a történetet, és a szívemhez nőttek a szereplők, és a történet alakulása is, és mindig úgy voltam vele, hogy megérte rá várni. szóval várom az új történetedet! puszi!

    VálaszTörlés
  2. Én majdnem elkezdtem könynezni :D
    Sajnálom hogy így ért véget!!!És én is várom a kövezkező történeted!!siess vele és sok sokert ahoz is!!
    puszii

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Köszönöm még egyszer, talán pont amiatt lett egész a történet, hogy nem lett teljesen boldog, de szenvedések és áldozatok árán mégis elérte főhősnőnk az álmait...
    Holnap már olvashatjátok a prológust!! :)
    Puszi!!! =)

    VálaszTörlés
  4. Most komolyan ha ez előre tudom nem is olvasom el!:@Ha előre tudom,hogy ilyen szar lesz a vége bele se kezdek!:( Najó ez nem igaz mert Isteni volt maga a történet és a hogy megírtad.A végén én enyhe sokkot és szívtörést szenvedtem.(bekönnyeztem)Gratula a történethez.Az egyik kedvenc íróm vagy és remélem még sok ilyen remek művet olvashatunk tőled. :)
    Puszi:Lüszy,Ptp

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát a befejezéstől összeszorult a szívem, és ez az érzés napokig el fog kísérni. Ez csak akkor fordul elő velem, ha valami nagy hatással van rám. A te írásod nagy hatással volt rám! Nagyon tetszett, szinte 'egy szuszra" olvastam végig az egészet.
    Amúgy Taylornak igaza volt már a legelején, ez a lány sem volt különb mint a többi. A siker mindennél előrébb való volt számára és pofára ejtette.
    Kíváncsian vágok bele a következő történeted olvasásába!

    VálaszTörlés