2011. április 21.

Díjak :)

Sziasztok!

Ismét díjakat kaptam, amit nagyon köszönök:
szandíí*-nak
wonderworld1/wonderworld2-nek
akiknek természetesen vissza is megy a díj!!! :)
Éééés megkaptam Dorcsy-tól is, neki is nagyon köszönöm!!! :)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogját)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!




7 dolog rólam:
  1. Imádok edzeni, a termünket a második otthonomnak tekintem.
  2. Megosztó személyiség vagyok, ha valaki nem ismer, az általában utál.
  3. Pár óránál tovább nem bírom zene nélkül.
  4. Általában jó kedvem van, de ha mégsem, akkor jobb, ha menekülnek a közelemből.
  5. Irányító személyiség vagyok.
  6. Őszintén és kendőzetlenül kimondom a véleményem, finoman szólva "nyers" vagyok, vagy primitívebb emberek szerint "bunkó".
  7. Abszolút "sportőrült" vagyok!
Akiknek küldöm:
  1. Nica
  2. Bri
  3. Dóri
  4. Andy
  5. ~Christy~
  6. Panka22
  7. Füligszáj
Most ők jutottak eszembe, de még sokan megérdemelnék!!!
Puszi!! =)




Illetve kaptam még egy díjat, amit nagyon köszönök Pinklollipop-nak!!! :) Ezt most nem küldöm senkinek, mert nem rég már tovább adtam!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése