2011. augusztus 12.

Kérdés!! Fontos!!!


Sziasztok!
Most nem résszel jelentkezem, hanem inkább kérdésekkel, amire kb.
három napon belül szeretnek választ kapni. :) Nagyon boldog voltam, amikor sorban kaptam az e-maileket, melyekben azt kértétek, folytassam a Road to Success-t, mert nem lehet így vége. Hát akkor nekik örömhírrel szolgálok, nincs vége Taylor és Ronnie történetének, tegnap megírtam az elsô két részt, annyi, hogy a második „könyv” címe: The success itself.
Mivel sokan
az elejétôl fogva kíváncsiak voltatok (e-mailben és msn-en is kérdeztetek efelôl), hogy ki lenne Ronnie hangja, illetve kinek a dalait szántam neki, megkapjátok a választ, és ti dönthettek. Az elsô gondolatom az volt, hogy Rihanna dalai lennének a legmegfelelôbbek a történet szempontjából, így egy ideig ezt eldöntöttnek is vettem. De rájöttem, hogy rengeteg olyan dal van, amit nagyon szeretek, és kötôdik is a történethez, így a kérdéseim:

-Kinek a dalait szeretnétek akár magyarul is olvasni a történet során?
-Illetve, egy személytôl legyenek dalok, vagy több elôadótól készítsek válogatást?

Hogy ez miért fontos? Mert(mint írtam) készíteni fogok egy válogatást, melyben a dalok, illetve a magyar dalszöveg lesz megtalálható, és ezt letölthetitek.
Írjatok e-mailt: by_ariel@citromail.hu
Ha nincs kedvetek ehhez, akkor pedig komiban írjátok meg, mindkett
ô megfelel. A kérésem még az, hogyha nem csak egy személytôl szeretnétek dalokat, akkor írjatok címeket. pl.: Xy-tol a Zzs-t szívesen látnám a listán. Akármennyit írhattok, mert nem csak egy albumot tervezek. :)
Puszi!!! =)

1 megjegyzés:

  1. szia!:D
    Először is nagyon örülök, hogy folytatod a történetet, de lenne egy kérdésem:ezen a blogon vagy egy másikon? ha ezen a blogon, akkor a nessie/jake-el párhuzamosan vagy hogy?
    azonkívül a dalokhoz - én azt javaslom, hogy rihanna legyen az alapelőadó, de amit nagyon szeretsz, Nicole Scherzinger például, mert tudom hogy őt szereted, akkor egy - egy dal lehetne olyan ami nem RiRi. bízom az ízlésedben:DD várom a folytatást, és remélem happy end lesz, szerintem megérdemlik!:D
    puszi!:D

    VálaszTörlés