2011. augusztus 29.

Díjak és...

Sziasztok!!
Először is nagyon sajnálom, hogy nem tettem fel új részt az elmúlt 2hétben, de nem voltam net-közelben, így aztán esélyem sem volt, hogy új részt hozzak… :( Nagyon sajnálom, elnézést mindenkitől!!!
Ez a bejegyzés viszont még mindig nem az új részé, hanem a díjaké! :D Akkor haladjunk sorban:


Kaptam egy díjat Melii-től () ,Fruzsi-tól, HelloKitty-től, Mili-től és nem utolsó sorban Barbi-tól, amit nagyon-nagyon köszönök Nekik!!! :))

A DÍJ SZABÁLYAI:
1. Tedd ki a logót a blogodra
2. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
3. Írj ki 7 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 7 írónak (Linkeld a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket nálad!



Hét dolog rólam:
1.      Mostanában a Vámpírakadémiát olvasgatom.
2.      Két nap alatt sikerült kiolvasnom négy kötetet belőle, sajnos az ötödiket még csak elkezdeni volt időm, de majd MA!!! :D
3.      Sokszor az engem ért rossz dolgokat kicsit másképpen, de beleszövöm Taylor és Ronnie történetébe.
4.      Vegyes érzelmekkel készülök a sulira, egy részem még a nyár után epekedik, egy másik viszont már várja.
5.      Kíváncsi típus vagyok, emiatt sokszor bajba kerülök… :D
6.      Akiket szeretek, mindig megpróbálom megvédeni, szóban és… akár fizikálisan is…
7.      Már 2éve édesítőszerrel csinálom magamnak a kajákat/italokat, de ha más cukrot használ, akkor azért azt is megiszom. :)

Kaptam még egy díjat, ezt Naomi Stanley-től :DDDD (vicces így írni…) Nagyon köszönöm Neki!!!

Szabályok:
- Tedd ki a képet a blogodra!
- Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
- Írj le 6 dolgot magadról!
- Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
- Hagyj megjegyzést a blogjukon!



Hat dolog rólam:
1.      Görögországban sajnos rászoktam a jegeskávéra… (minimális kávé(csak az íze miatt), sok tej, édesítőszer, jég)
2.      Egyik kedvenc énekesnőm Nicole Scherzinger, de rajta kívül még rengeteg van.
3.      Michael Jackson (R.I.P.) örök kedvencem!
4.      Van egy elefántos, pihe-puha(sőt annál is puhább!) párnám, amit MINDENHOVÁ magammal viszek, ahol alszom.
5.      Imádok álmodozni, sokszor ez alapján folytatom a történeteim.
6.      Nem tartom magam kimondottan tehetséges írónak, de elsősorban a saját szórakoztatásomra írok.

Kaptam még egy díjat Viki-től, amit szintén nagyon köszönök!!
A szabályok:

- Tedd ki a logót
- Írj magadról egy kis szösszenetet
- Küldd tovább 5 írónak!



A szösszenet:
Elég sok mindent leírtam már magamról a díjak során, így talán rájöttetek már, hogy nem szeretem itt kivesézni az életem és a természetem, mindenesetre pár dolgot azért megosztok veletek: lobbanékony természetem van, gyorsan dühbe gurulok, de ha valami egyszerűen nem érdekel, akkor lehet vele évekig is piszkálni, akkor is nyugodt maradok. Ami a „humoromat illeti” azt mondják, fekete humorom van, amit sokan nem szeretnek/értenek, de aki igen, az rengeteget nevet mellettem, mert sosem tudom megállni, hogy ne szóljak oda valamit az aktuális témában… :DD Talán emiatt is nőtt a szívemhez Rose karaktere a Vámpírakadémiából, ő is olyasmi típus, mint én. Továbbá azt is mondják (ezzel kapcsolatban nem nyilatkozom, mert nem tudom megítélni), hogy nehezen lehet kiismerni, mindig olyan dolgokat teszek, ami mindenkit meglep, ez legalábbis a barátaim/ismerőseim véleménye, a családomat ezzel kapcsolatban még nem interjúvoltam meg. :D
Talán ennyi elég is egy szösszenetnek, aki elolvasta kicsit jobban megismerhetett. :))
Puszi Nektek!! :))

Akiknek tovább küldöm ezt mind:

Ezzel kapcsolatban ennyi, természetesen a díjak vissza is mennek azoknak, akiktől kaptam!
Puszi!! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése