2011. május 2.

Díjak :)

Sziasztok!
Hát mit is mondjak, újabb díjat kapott az oldal, amit nagyon-nagyon köszönök wonderworld-nek!!!



Magamról:
  1. Elég spontán ember vagyok, kevés dolgot tervezek meg előre.
  2. Az előzővel szemben áll, hogy elég nagy céljaim vannak, és azt hiszem jó úton vagyok az elérésükhöz.
  3. Belekezdtem egy új történetbe, ami most Twilight-os, de nem biztos, hogy publikálom...
  4. Külföldön látom a munkalehetőségeket, de sosem tudnék elszakadni Magyarországtól.
  5. Nem igazán kedvelem a MAI magyar zenét, de azért egy-kettő tetszik.
  6. Van egy-két műsor, amit szinte sosem hagyok ki, csak ha épp nem vagyok itthon, de olyankor visszanézem.
  7. Mozi-fanatikus vagyok... :)
Akiknek továbbadom:


  1. Szandíí* (akitől időközben szintúgy megkaptam ezt a díjat!:)
  2. Bri
  3. Panka
  4. és természetesen wonderworld
Most nekik, de sokan vannak/vagytok, akik megérdemelné(te)k!!
Puszi!! =)

P.S.: Mint megszokhattátok, hamarosan hozom a következő részt!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése