2011. május 22.

(37. rész): Közérdekű közlemény!

Hey Guys!
Mint a címből is kiderül, most nem új résszel jövök, és ezt szeretném megmagyarázni.
Nos, mint említettem már, belekezdtem egy új történetbe, ami nem lenne gond, mert az utóbbi két Road to Success fejezetet is így írtam meg, akkor még csak 4-5 oldal volt meg a másik történetből(jelenleg 52-nél járok). Aztán a héten, újra nekiültem, és be kell látnom, jelenleg ez köti le az agyam, egyszerűen nem tudtam folytatni a RtS-t, így fogalmam sincs, hogy mikor jön a következő rész, amiért elnézéseteket kérem, de sietek, ahogy csak tudok. Az is lehet, hogy pár nap múlva fent lesz a 37.rész, nem tudom...



Mentségemre szóljon: 
"Ne állj ellen, az Alkonyat úgyis leszáll!"
"Engedj a Hold erejének..."
"Az álmok nem fogynak el..."
" A kőszívek is feldobognak..."


Azt hiszem ez mindent elmond, hiszen a Twilight Saga világából nehéz kilépni, s most (ismét) ez van velem is... :) Erősen gondolkozom az új történet publikálásán, fogalmam sincs, hogy egyáltalán tetszene-e, ugyanis ez egy Nessie-Jacob fanfic, és mindenki máskét képzeli a legkisebb Cullen-t, ami talán így is van rendjén... 


Ennyit szerettem volna, remélem megértitek!
Puszi: Ariel

4 megjegyzés:

  1. sztem nyugodtan publikáld! :D akinek nem tetszik majd nem olvassa :D viszont akinek tetszik annak meg egy kis örömet viszel az írásoddal a napjába! :D úgyh sztem publikálásra fel!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!Én szeretem a Jake Nessie történeteket,szentem kezd bele akinek nem tetszik majd nem olvasa,puszi niki

    VálaszTörlés
  3. Hellóka!

    Engem is érdekelne a Nessie/Jake történet *__*

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólokhoz. Mivel mindenki másnak képzeli el Nessy-t szerintem a Te nézőpontod is lehet egy alternatíva. Aki szereti az Alkonyatot, abban úgyis tovább folytatódik a történet :)

    puszi: Timcsy

    VálaszTörlés