2011. május 10.

Díjak :)

Sziasztok!
Hát nem is tudom mit mondjak?! Mint, a cím is jelzi, újabb díjakat kaptam(rengeteget), szóval ezeket végre felteszem, és mindenkinek NAGYON KÖSZÖNÖM! Hihetetlenül jól esik, komolyan!!!
Puszi!! =)



Ezt a díjat megkaptam: Pankától, Dóritól, Szandusstól, nagyon köszönöm nekik!!!



Szabályok:
Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 5 dolgot!
4. Add tovább 5 embernek!
5. Írj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!




Ezt a díjat megkaptam: Pankától, Szanditól, Szandusstól, nagyon köszönöm nekik!! 



Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogját)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

Ezt a díjat nagyon köszönöm: Szandinak, Wonderworldnek!



Ezeket pedig Stellytől kaptam, neki is nagyon köszönöm!!!!





A szabályok értelmében, néhány dolog rólam:

  1. A főszereplő sok tulajdonságát, sőt a legtöbbet magamból merítettem.
  2. Ha táncolok, edzek, írok, teljesen kikapcsolok
  3. Szenvedélyem a tánc, akkor is elmentem edzeni és fellépni, mikor lesérültem
  4. A kedvenc zenéim állandóan változnak, szinte napról napra... :)
  5. Imádok utazgatni, nyáron egy hosszabb út már be van tervezve
  6. Nyáron születtem
  7. Kedvenc színem a kék
  8. Imádom az állatokat
  9. Egy részen rengeteget agyalok, és miután megírtam, átolvasom, aminek eredménye, hogy sokat javítgatok
  10. Végül, hogy miért kezdtem el írni: Mert egy álmatlan éjszakán zenét hallgattam, (egész pontosan: Rihanna Ft. Ne-Yo) és akkor bevillant. Aztán hallgattam tovább a lejátszási listám, jobban figyeltem a dalszövegekre, és kezdett összeállni a kép. Igazából a végkifejlet fogalmazódott meg először bennem, aztán jött a többi... :)

A díjakat MINDENKINEK küldöm, aki csak olvas, vagy akit olvasok, mindnyájan megérdemlitek!!! Nagyon köszönöm még egyszer!!!

Puszi!!! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése