2011. január 30.

Díjak :)

Sziasztok!
Ismét díj, igaz, hogy kicsit más a jelenlegi téma(ami késik, nem múlik és Nica azt írta fantasztikus a mostani történet:) mint ami a díj "értelme", de a díj az díj, meg kell becsülni, ezúton is szeretném megköszönni Nicának! :)


5 dolog rólam:
  1. Tánc és zene-őrült vagyok... (ki gondolta volna?! :D)
  2. Összesítve, 5 nap alatt olvastam ki a Twilight 5 kötetét...
  3. 2010 nyarán kezdtem el írni...
  4. A történetbe hozzám közel álló személyeket is "beleszőttem", saját karakterüknek megfelelően
  5. A legjobb ötletek edzés közben jönnek, de rend szerint mire hazaérek elfelejtem... :DD
Hát ennyit rólam... :D Ha valamira kíváncsi vagy, írj e-mailt, msn-re nagyon ritkán járok fel: by_ariel@citromail.hu

Akiknek küldöm: 

(szegény Beát elhalmozom díjakkal, de a díj témája miatt, egyszerűen nem tudtam megállni!)
Puszi!

P.S.: Dolgozom a 18. részen! xoxo

1 megjegyzés: