2011. június 18.

38. Találkozás

Sziasztok!
Itt az új rész, és már a következő is kész, napokon belül azt is hozom!
Kellemes olvasást!
Puszi! =)

Reggel kipihenten ébredtem, s az elmúlt hetek fényében ez meglepett, hiszen már hetek óta nem aludtam jól. A végén még Sofiának lesz igaza, és csak Taylor hiányzott ennyire, nemcsak pusztán az idegesség okozta. Kicsit még heverésztem, majd a fürdőbe mentem, ahol elintéztem a szokásos dolgokat, s ahogy magamra kaptam valamit, a telefonhoz mentem, hogy reggelit rendeljek, majd a hűtőhöz araszoltam, hogy igyak egy keveset.
- Jó reggelt! – ölelt át hátulról Taylor, s csókolt bele nyakamba.
- Neked is!  - mosolyodtam el automatikusan, s fordultam meg karjaiban, hogy egy puszit nyomhassak ajkaira.
- Mióta vagy fent? – kérdezte a fürdőbe igyekezve.
- Úgy egy félórája. Én ébresztettelek fel?
- Nem. Csak kialudtam már magam. – kiáltotta.
- Akkor jó.
- Mit kértél reggelire?
- Sajtos omlettet és gyümölcslevet, semmi különös.
- Az jó. – hallottam már közelebbről hangját. – Na és, mi a terv mára?
- Hát úgy gondoltam, hogy ebédre átmegyünk a szüleimhez, aztán meglátjuk. Nem igazán… - kezdtem bele, de ekkor meghallottam, hogy kopognak, így az ajtóhoz mentem és behoztam a kért ételt. – Szóval nem igazán tudom, hogyan fognak reagálni, főleg apu. Mindenesetre semmi jóra nem számítok, valószínűleg mindenbe bele fog kötni.
- Nem biztos! Mikor lettél ennyire pesszimista?! – mondta vigyorogva.
- Ha odaérünk, úgyis meglátod, hogy ez nem pesszimizmus, hanem realista hozzáállás.
- Nos, valóban.
- De biztos, hogy jönni szeretnél? – kérdeztem kételkedve, miközben elé tettem a tányért, illetve az italt.
- Igen, határozottan biztos vagyok benne. Te is tudod, hogy előbb-utóbb túl kell esnünk rajta, és szerintem már így is kicsit későn jutottunk el idáig. Gondolj csak bele, te már mióta ismered a szüleimet!
- Az teljesen más! Én akkor ismertem meg őket, amikor még nem is voltunk együtt. Nem ugyanaz! – mutattam rá.
- Jó ez igaz. – kuncogott. – Jó étvágyat!
- Neked is! – kezdtünk el enni. – Jut eszembe! Anyukád üzeni, hogy ha végeztél a forgatással, akkor örülne, ha meglátogatnád!
- Miért üzeni? Miért nem mondta meg nekem? – kérdezte meglepetten.
- Talán azért, mert hívott, de nem vetted fel, vagy nem tudtad felvenni, aztán meg nem hívtad vissza. – néztem rá komolyan.
- Vagy talán elfelejtettem, vagy csak nem volt időm. – mondta durcásan.
- Jól van, nem azért mondtam. Csak gondoltam szólok.
- Oké… - vágta rá még mindig ugyanúgy.

A reggeli alatt már nem szóltunk egymáshoz, csak néha összenéztünk, de semmi több. Tudtam, hogy sok a munkája, de a családjára mindig szakított időt, eddig nem tett ilyet, és pláne nem jött volna ilyen béna kifogással. Ahogy befejeztük, mindent visszatettem a kocsira, majd Taylor után mentem a szobába. Tudtam, hogy nincs igaza, de nem akartam így elindulni vele, mert az csak olaj a tűzre.
- Figyelj, komolyan nem úgy értettem. Ne haragudj, ha úgy tűnt. – öleltem magamhoz, s néztem föl rá, de nem nézett a szemembe. – Hallod?! Na, ne csináld már ezt! – mosolyogtam, de mivel továbbra sem volt hajlandó rám figyelni, így két kezemmel megfogtam a fejét, és magam felé fordítottam. – Volnál szíves rám figyelni? – kérdeztem, de becsukta a szemét, így más megoldást választottam. Szorosan tapadtam rá az ajkaira, noha az első másodpercekben nem viszonozta a csókot, valamiért mégis meggondolhatta magát, pont, ahogy reméltem.
- Ugye tudod, hogy ez nem fog mindig bejönni? – kérdezte, ahogy szétváltunk.
- Ugye tudod, hogy nem foglak mindig csókkal kiengesztelni?
- Miért, akkor mivel fogsz? – kérdezte csibészesen.
- Nem foglak. Inkább majd hagyom, hogy fortyogj a saját levedben! – kacsintottam, majd sétáltam bőröndömhöz, hogy kiválasszam mit is vegyek fel most, s miután sikerült gyorsan felöltöztem.
- Mehetünk? – kérdezte Tay.
- Egy perc! – mondtam a fürdőbe sietve, megigazítottam még a hajam, majd felkapva a táskám végre elindultunk.
- Izgulsz? – kérdeztem tőle, ahogy leértünk az előtérbe, és vártuk, hogy megérkezzen a kocsi.
- Nem annyira… miért te igen? – kérdezte mosolyogva.
- Kicsit. – feleltem őszintén.
- Van mitől tartanom? – nézett rám kíváncsian, ahogy beültünk az autóba.
- Hát… aputól mindenképp. Szerintem ki fog vallatni.
- Mit mondjak, ha húzós a kérdés?
- Őszintén válaszolj neki, úgy gondolom, hogy nincs semmi takargatni valónk, nekem így is kellesz, nem neki kell megfelelned! – magyaráztam, mire egy apró puszit nyomott a homlokomra. – Mi az? – néztem rá.
- Semmi. – felelt mosolyogva, miközben kiszálltunk.
- Oké… Megcsörgetem David-et. – vettem elő a mobilom gyorsan. Pár perccel később már mellettünk is volt, s a köszönés után befelé vettük az irányt.
- Milyen kedvük van?
- Egész jó. Taylor miatt?
- Hát igen.
- Akármit mondanak, ne foglalkozz velük! – mondta David mindkettőnknek célozva.
- Hát akkor, hajrá! – sóhajtottam nagyot az ajtó előtt.
- Sziasztok! – köszöntem nekik mosolyogva.
- Szia… sztok! – nézett meglepetten anyám és apám.
- Anya, apa ő itt Taylor, Taylor ők itt a szüleim, Rosie és William. – mutattam be őket egymásnak.

Taylor szemszög
- Örvendek asszonyom. Uram. – fogtam mindkettejükkel kezet.
- Ugyan, nyugodtan tegezz. – mondta Ronnie anyukája.
- Akkor, szia. – mosolyogtam, megkönnyebbültem kissé, de az apjától még mindig tartottam, nem akartam az első találkozáskor elásni magam, azt meg főként, hogy miattam ne beszéljenek esetleg.
- Üljetek le, ugye velünk ebédeltek? – kérdezte Rosie.
- Ha nem bánjátok. – felelte Ronnie.
- Ugyan! Szólok, hogy plusz két főre terítsenek! Kértek valamit?
- Egy kis víz jó lenne. – felelt ismét ő.
- És te Taylor, esetleg valami erősebbet? – nézett rám William.
- Nem, köszönöm. – ráztam meg fejemet.
- Biztos?
- Igen. Ami azt illeti, nem iszom alkoholt. – feleltem.
- Tay is ugyanolyan apácaéletet él, mint Ron! – röhögött David.
- Nem baj az! – jött be mosolyogva Rosie. – Legalább nem kell miatta annyit aggódni!
- Hát, ilyen szempontból biztos nem. – vigyorgott kedvesem.

Az ebéd nyugodtan telt el, mondhatni jól éreztem magam, csak az zavart, hogy az apjuk alig szólalt meg, csak néha vetett közbe valamit. Ahogy befejeztük, átmentünk a nappaliba, s ott folytattuk a beszélgetést.
- Sokat vagytok külön, igaz? – kérdezte Rosie.
- Hát, egyelőre nem olyan sokat. – vont vállat Ronnie.
- Egyelőre?
- Hát, most két hétig nem láttuk egymást, csak telefonon beszéltünk. A következő forgatás viszont három, akár négy hónap is lehet. Igaz, hogy lesznek kisebb szünetek, illetve, ha szeretne, akkor velem jöhet, de persze megértem őt is. – feleltem.
- Miért nem mész vele? – kérdezte ezúttal Dave.
- Mert azt szeretném, hogy pihenjen a szabadidejében, és ne velem foglalkozzon.
- Ez nekem is új. – néztem rá komolyan, hiszen egészen más indokot mondott nekem.
- Hát ez a fő oka, meg persze a karrierem. Most is kaptam egy kisebb lehetőséget, de én nagyon örülök neki.
- Mi az? – kérdezte az anyukájuk.
- Sofiával együtt fogok szerepelni egy klipben, ha minden igaz.
- Az aztán nagy munka! Ugyanolyan bohóckodás, mint amit a filmekben csináltok! – lökte oda az apja, mire Ron szorosabban fogta a karomat, mint eddig.
- Lehet, hogy szerinted az, de szerintünk nem! Szeretjük ezt csinálni, és ezen semmi sem változtat. – mondta lazán, amin nagyon meglepődtem.
- Miért beszélsz az ő nevében is, ha nem ért velem egyet, akkor majd megmondja. – dörmögte.
- Nem értek egyet önnel uram, és Ronnie-nak igaza van. Én is szeretem ezt csinálni és én sem ítélkezem az ön munkájáról, hiszen még nem próbáltam. – igyekeztem a legvisszafogottabban felelni, s csak a szemem sarkából kaptam el, ahogy Rosie oldalba böki.
- Ahogy gondolod. – mondta még, s ezután kissé kínos csend állt be.
- Ó, Ronnie drágám, miért nem mutatod meg a házat Taylor-nak? Biztosan kíváncsi rá!
- Öhm, jó, persze! – mosolyodott el, s szemén láttam a csibészes csillogást, ami bizonyára a kis titkunkat fedte, s valószínűleg pont emiatt gyorsan is végeztünk.
- Mióta is vagytok együtt? – kérdezte Rosie ahogy visszatértünk a nappaliba.
- Négy nap híján öt hónapja. – vágtam rá azonnal, amit Ron egy apró puszival jutalmazott.
- De pontosan tudod. – mondta az apja.
- A fontos dátumokat könnyen megjegyzem.
- Csak azt ne mondd, hogy minden egyes volt barátnőd születésnapját, és a lehetséges évfordulótokat tudod.
- Igaza van uram, nem tudom. De Ronnie-val más, azt hiszem. Egészen más a kapcsolatunk.
- Szóval a kezét is megkéred.
- Egy bizonyos idő után, mindenképpen. De még nem nagykorú, így azt hiszem, ezzel várnunk kell, legalább addig. Aztán meg, ha ő is úgy akarja, akkor talán... – mondtam komolyan.
- Hát azt hiszem, jobb, ha mi megyünk. A buli előtt még be akarok nézni Sam-ékhez, aztán mire összekészülök?! – állt fel, azt hiszem a legjobbkor.
- Szia kicsim! – köszönt el tőle anyja. – Remélem, ezentúl kicsit többször meglátogattok majd.
- Mindenképpen. – hazudta, ezt tisztán ki tudtam olvasni a szeméből. – Szia apa. – karolta át őt is.
- Szia Rosie, örülök, hogy találkoztunk! – mentem oda anyjához, aki engem is megölelt.
- Én is. Mostmár biztos vagyok benne, hogy nem kell féltenem a lányom, van aki vigyázzon rá. – mondta, igaz, ez kissé röhejesen hangzott pont tőle, aki évekig a gyereke felé sem nézett.
- Uram! – fogtam kezet William-mel.
A taxiba beszállva egy nagyot sóhajtottam, Ronnie-val szinte egy időben, vagyis már ő is nagyon feszült lehetett.
- Ne haragudj rám. – szólalt meg hirtelen meglehetősen halkan, s odafordulva nem igazán értettem, hogy mire gondolhat.
- Nem értelek. – mondtam, mire csak lehajtotta a fejét, és a ruhájával kezdett el szórakozni.
- Csak… szóval mégis hazudtál apának, ami félre ne értsd, most jól jött, és ezt sajnálom.
- Hazudtam? – néztem rá meglepetten.
- Igen, amikor azt mondtad, hogy elvennél.
- Azt komolyan mondtam. – vágtam rá gondolkodás nélkül.
- Te el akarsz venni? – szökött feljebb hangja egy oktávval.
- Hát, valamikor biztosan. Mondjuk egy két éven belül. – magyaráztam, de nem tudtam tovább mondani, mivel megérkeztünk, így kifizettem a taxit, és felmentünk a lakosztályunkba…

3 megjegyzés:

  1. hűűűh esküvő???
    de jóóó!!
    vagyis még most nem de... szóval remélem szépen fog befejeződni.
    Ronnie apját úgy, ahogy van otthagytam volna... micsoda egy mogorva alak!!
    Mindegy is:D
    a lényeg, hogy nagyon jóóó volt
    és siess a kövivel
    puszi

    VálaszTörlés
  2. uhh, remélem nem haragszol meg, ha most nem írok litániát, de szorít az idő, úgyhogy csak annyit mondok, hogy mint mindig most is imádtam, és taylor egész jól vette az akadályokat, és nagyon aranyos volt:D
    siess:D
    puszi:D

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Köszönöm nektek! :)
    Puszi!! =)

    VálaszTörlés