2012. február 14.

Díjak! :)


Sziasztok!
Ez úttal nem új résszel jelentkezem, bár, ha miden jól megy, akkor hamarosan azt is felteszem.
Az oldal ismét díjat kapott, amit nagyon köszönök Naomi Stanley-nek!! Még régebben, szintén tőle, kaptam egy díjat, így most azt is kiteszem. :)



Szabályok:
  1. Tedd ki a képet a blogodra!
  2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
  3. Írj le 6 dolgot magadról!
  4. Küldd tovább 5 blogírónak, linkkel együtt!
  5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!


Szabályok:
  1. Értesítsd azt a bloggert aki adja, hogy megkaptad!
  2. Tedd ki a blogodra! 
  3. Írd ki a szabályokat, hogy mindenki tudja!
  4. Add tovább négy - azaz 4 - írónak!
  5. Értesítsd a díjazottakat!
6 dolog rólam:
  1. Imádom a meséket
  2. Jelenlegi kedvenc számom: Lil Wayne - Mirror ft. Bruno Mars
  3. Amikor hazaérek, mindig bekapcsolom a TV-t, hogy legyen valami zaj, ugyanis a csendtől meg tudok őrülni... :D
  4. Elég szélsőséges személyiség vagyok
  5. Imádok utazni
  6. Mozifanatikus vagyok... :D
Akiknek tovább adom:



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen :)
    Csak az egyiket raktam ki, mert a másikat már egyszer megkaptam.

    Még egyszer köszönöm, nagyon hálás vagyok!!!
    Minipötyipuding

    VálaszTörlés