2012. szeptember 11.

... Wake Me Up When September Ends...

Sziasztok!
Nem akartam, hogy ez történjen, de sajnos muszáj már kiírnom:
Elkezdődött a szeptember, ami nekem is azt jelenti, hogy irány az iskolapad... Eddig sem volt sok időm írni, most pláne nem lesz. Akármennyire okoskodom, rengeteg időm elveszi a tanulás, így ha van egy kis szabadidőm, akkor azt nem feltétlenül az írásra fordítom, remélem megértitek.
Nem mondom, hogy vége, sőt, még azt sem, hogy szünetet tartok, mindössze annyi, hogy nagyon rendszertelenül, valószínűleg elég ritkán teszek fel új részt!
A megértéseteket köszönöm!

Puszi,
Ariel

4 megjegyzés:

  1. Szai!Istenem te nagyon tudsz egy zseni vagy csomò ilyen sztorit olvastam már de ez a legjobb én eddig végig olvastam az egészet és mindezt telefonròl tettem mert megbabonázott az első pár fejezet én is szoktam írogatni de blogot nem csináltam soha mert nem lennék képes rendszeresen feltenni új részeket meg hát igazábòl csak azért mert nincs időm de hát nem is olyan jòk mimt a tied nagyon nagy fantáziád van és választékosan használod a szòkincsed tetszik hoy sokszor szinonímákat találtam így szòismétlés nem volt én az olyan történeteket szeretem amik nem egyhangùak te tökéletesen megcsináltad hogy ne legyen egyhangù egyszerűen hát nincsenek szavak arra mit csinálsz tudom hogy nincs idöd a suli miatt mert ismerős de hozd a kövit kérlek mert már nagyon várom és ha nem bánod tanácsot is kérnék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanni! :)
      Köszönöm szépen, mindig örülök, ha valakinek tetszik az, amit alkotok. Igyekszem aránylag minőségi munkát kiadni a kezeim közül, ezért is van ritkábban friss. Még nem értünk a történet végéhez, de közeledünk. Amint tudom, felteszem az új részt. ;)
      Szívesen segítek, ha tudok, e-mailben (by_ariel@citromail.hu) vagy facebookon is elérsz. :)
      Puszi!! =)

      Törlés
    2. Szia!Hát,hogy a munkád az minőségi az 100000% a segítséget facebookon kérném mert hát az e-mailben hát mikor utolrája megnyitottam lefagyott a gép azòta azt nem pròbáltam szòval facebookon megkereselk és izgatottan várom a folytatást és elárulod,hogy még hány rész várhatò vagy az legyen meglepetés?

      Puszi:Fanni:)

      Ui.Ha szeretnél jelölj be facebookon te mert lehet,hogy én csak telefonròl leszek egy darabig és nagyon örűlnék ha te jelőlnél be Vékony Fanni néven találsz meg Puszi

      Törlés
  2. Jaj és légyszí írj nekem választ és hozzd a kövit légyszííí kérlek nagyon nagyon szépen kérlek remélem még sok fejezet lesz és a kövi nem az utolsò jaj már nagyon várom a válaszod előre is kösziiiiiiii!

    VálaszTörlés